5. november 2008

It´s been a while

It´s been a while. Den siste tiden har jeg vært ganske travel og har ikke hatt tid til å skrive så mye til bloggen. Men det er skole som blir priotert først, hvertfall før bloggen. Sosiallivet prioriteres høyest, men det er forståelig for de fleste håper jeg.

Det har skjedd litt forskjellig siden sist. Forrige uke var vi på ballet, der vi fikk se innslag fra forskjellige kjente balleter. Jeg er ikke noen stor ballet-kjenner så jeg kan ikke si jeg kjente noe igjen ;P Men jeg likte det, og skal definitivt på ballett igjen når sjansene byr seg. I helgen var vi ute på fredag, vi hadde fest på Ane og Lenes rom. Det var gøy for vi ble veldig mange, og vi spilte gitar og sang :) Jeg har lært teksten på en del Jan Eggum sanger nå, og han er faktisk veldig flink. Før likte jeg ikke han, men ting forandrer seg og jeg har begynt å like en ny artist. På lørdag var vi en gjeng ute og spiste, på en restaurant som var så ufattelig kald og mørk. Det var lysere på ute enn det var inne i restauranten liksom. De fine restaurantene her pleier å være ganske mørke, men her måtte jeg nesten føle meg frem til kniv og gaffel. Samtidig hadde Anna fest hjemme på rommet vårt, så jeg sov inne hos Ane og Lene store deler av natta. Det var koselig, men Ane sover litt urolig :P Søndag var den store leksedagen.

Nå ligger jeg på senga og ser på CNN og på valget i USA, og jammen ligger Obama ann til å vinne :) For Cuba hadde det vært veldig bra, kanskje blokaden fra USA sin side da forsvinner. Forsvinner den får Cuba kanskje lov til å selge produkter til USA og til USA sine samarbeidspartnere.

Ingen kommentarer: