21. desember 2008

Hei hå!

Vel, greia med meg om dagen er at jeg har klart å blir syk. Det begynte etter Londonturen og den kalde overnattinga på flyplassen, med litt sånn skurren hals og rennende nese, men nå har det bare ekspandert. Hodet mitt verker som mest, og jeg har ikke feber heller, halsen min er helt på tverke og kun min mor klarer å skjønne hva jeg sier, med litt godvilje, og nasa renner som en foss etter storm. Hvordan bli frisk før 24 desember? Jeg gjør hva som helst for å få tilbake smakssansene.

I dag sto jeg opp halv ett, dvs. mamma vekket meg, og sa det var på tide å komme seg opp. Nå er planen å bake litte granne, mamma har etterspurt mine nydelige marsipankuler med sjokolade så vi får se på det ;) Senere er planen å dra på kino med Jenny og Anna, og det skal jeg uanset hvor syk jeg måtte være. Og så senere i kveld, når søstra mi er hjemme fra jobb og jeg er hemme fra kino, skal vi pynte juletreet sammen som vi pleier :)

Ingen kommentarer: