19. august 2008

Det har vært en veldig innholdsrik dag. Jeg dro til Kristiansand sammen med Torunn, Martine og Sigrid, og besøkte Bente og Beate som har flytta dit :) Var skrekkelig lenge siden jeg hadde truffet Torunn og Beate så det var godt å se de igjen :) 


Men, hva er greia med veiarbeid overalt? Det burde gå ann å fordele det lite grann, og ikke begynne overalt samtidig. For det var tillfelle på veien til Kristiansand. Ok, så er det bra  med nye og bedre veier, men det er litt tungvindt med alle omkjøringene. Omkjøringer gjør med stressa.. hvert fall når de kommer mange etter hverandre. Ble også stress av regnet. Jeg måtte kjøre i 40 og med trynet i frontruta for å se veien. 


Når jeg kom hjem dro jeg rett opp til Malene, der vi så på film og prata :) Vi så Little Women, en film om kvinners rettigheter i USA for lenge siden. Koselig film som gjorde at jeg fikk lyst til å dra ut å ta bilder. Det var så fint landskap der. Good old times!


RW

Ingen kommentarer: