26. august 2008

Klaging på venteværelse

Nå skal jeg snart dra. Skal ta bussen til arendal med Tonje. Jeg skal bort og ta vaksine, og ho skal være med som emosjonell støttespiller. Dette blir min siste vaksine, hvertfall før jeg drar! 

Var på røntgen i går. Tror aldri jeg har følt meg så sjuk noen gang før. Der satt jeg på venteværelser, som eneste under 65 år, og så rundt meg på alle folka som hosta og harka og klaget over hvor sjuke de var, eller hvor dårlige leger de hadde. Det var spesielt en dame som var veldig klagsom, ho begynte etterhvert å klage over at plastikkoppene der hadde så dårlig kvalitet. Djeezes! Følte meg ikke akkuat hjemme sammen med de folka. Enda. 
Røntgentesten i seg selv var og veldig skummel. Jeg ble dopa ned og kjørt inn i en svær maskin. Hjelp! Men hadde det veldig arti i går kveld! Ble kjent med en ny kul fyr!

RW

Ingen kommentarer: