9. august 2008

Siste dag med Tonje

I går skulle være en siste kveld med Tonje før ho drar i militæret. Og det ble en veldig innholdsrik kveld. Først shoppa vi litt på arena, før vi møtte Huth, Sigrid, Leif og Marius. Var koselig å se de igjen :) Vi gikk senere på Caos & Tapas, kjempe koselig utested, der vi traff enda flere kjentfolk! 


Når jeg, Tonje og Sigrid skulle kjøre hjemover fikk litt komplikasjoner da. Vi hadde parkert i parkeringshuset ved arena, men når vi kom dit var det stengt. Klokka var litt over 12 og det var stengt! Fuck! tenkte vi. Hadde ikke streifa våre tanker at de stengte parkeringshusa om natta. Hva er vel vitsen med det!? Uanset måtte vi nå på en eller annen måte få åpna parkeirngshuset igjen. Vi gikk derfor til politiet! Der var det en utrolig kul politifyr, sånn utrolig koselig politimann med bart og kaffikopp. Han fikk tak i en securitasvakt som skulle låse opp. Han var ganske rar, han sa nesten ingenting, og tenkte trolig at vi var dumme som ikke visste at parkeringhuset stengte om natta. Men fuck! Lurer på om jeg skal boikotte parkeringshus fra nå av? 


Etter at vi hadde fått ut bilen fikk jeg telefeon fra Farha, som ville ha oss til å komme ned til Risør en tur. Og det ville vi jo. Der traff vi på Farha og Jeannette og en del andre kjente :) Var kjempe koselig! Dette ble en lang dag for meg og Tonje, og en kjempe koselig avskjed!

Kommer til å savne ho.


RW

2 kommentarer:

Lise Marie sa...

jeg fant bloggen din ;)

Ida sa...

Hotness! Liker bildet!
Det må jammen vært en flink fotograf som tok det;)