31. august 2008

Pakking

Nå er det ca 30 timer til jeg og Annas eventyr begynner. Så det naturlige da er vel at man har begynt å pakke litt. Det har jeg, så flink som jeg er, men det tar tid for vi må ha med oss så mye rart. Noe av det jeg har fått ned i kofferten nå er middel mot diaré, reiseadapter og skjøyteledning, for å nevne noe. Begynner å få reisefeber nå, selv om stormen Gustav herjer på Cuba.

Var på fest i Risør i går :) Meg, Maylinn, Jeanette og Tonje hadde fått låne leilighet som vi kunne vorse i. Det ble utrolig koselig, med masse drikke (deriblant cognac.) Vi dro på prommen gode til lags, og der vi en del bekjente. Det viktigste som skjedde var vel at aks kom, så fikk sagt hade til henne. Trist! 

I kveld er det middag hos anna. Jeg og Anna drar til Cuba i morra, mens Ida og Simen drar til Paris til torsdag, så det blir en slags avskjedsmiddag. Jenny og Tonje kommer og :) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

nårje g skriverde tteer det 5 min tild ere reisers å GOD TUR<3<3<3

Ida sa...

Håper du har det fint på Cuba nå. Føler meg litt ensom, men reiser i morra;) Love you!

Robin sa...

Naa er jeg paa Cuba dere :)
Savner dere kjempe masse <3 Lov you!