25. oktober 2008

Fra dagbok 25 oktober:

Vi var ute i går, hele klassen samla på en bar, og det var utrolig koselig for det er lenge siden alle har vært samla slik :) Jeg var utrolig sliten i går, jeg tror det skyldes en slitsom uke på skolen... vi har fått veldig mye mer å gjøre nå etter ferien. Til mandag har vi en lekse og en innlevering, og til tirsdag har vi en til innlevering.

I dag var vi en gjeng nede i gamlebyen på et marked der. Det tok sin tid å finne det, for Havanna er ikke veldig oversiktlig. Vi gikk forbi mange fine plasser jeg ikke har sett før da, og det var arti  Jeg kjøpte nesten ingenting på markedet, men det var koselig å ta en tur ned til gamlebyen – der er det mye koseligere enn her vi bor.

Jeg er veldig glad nå, i dette øyeblikket, for vi har klart å logge oss på trådløst internet fra hotellrommet ;) Kommer til å oppdatere ting mer fra nå av.

2 kommentarer:

Ida sa...

Høres kozz ut! Jeg har en utfordring til deg på bloggen min=)

Robin sa...

Ooh, naa ble jeg veldig nysgjerrig her kjente jeg... :)