25. oktober 2008

Mye å se frem til

Fra dagbok 22. oktober:

De siste par dagene har det vært mye skoleslit. På mandag fikk vi utdelt ny timeplan, som sa at vi får fri hver fredag. Som en følge av det blir mandag til torsdag noen hektiske dager. Nå er det onsdag, klokka er litt over 8, og jeg er nettopp ferdig med skoledagen. Men vi ville det jo selv, for godt skal det bli med langhelg hver helg :)

Jeg og Anna flytta i dag. Vi har hatt et rom som ikke har vært så veldig bra. Blandt annet har vi levd uten kjøleskap siden vi kom, og det har vært litt kjedelig i denne varmen. Vi har flytta opp tre etasjer, til 5. Her er det digg utsikt, og vi bor nå ved siden av de vi kjenner best :)

Jeg bestile flyreise i går, for meg Farha og Tonje. Vi drar til London like før jul, og jeg gleder meg MYE :D Jeg savner de helt grusomt mye, og tanken på at vi skal til London sammen snart, gjør det mye bedre :)

Ingen kommentarer: