14. oktober 2008

LA er kaldt

Fra dagbok 14 oktober:

Nå er jeg og Anna i LA, og har nettopp vært på en utrolig shoppingtur i Santa Monica. Etter en lang tid i Havana (hvor der ikke er noe å shoppe, nesten) var det digg å få brukt litt penger. Gjør det meg overfladisk?

Uansett, vi gikk nede i Santa Monica i sikkert 8 timer og bare handla :) Vi hadde noen "cofffébreaks" innimellom, blant annet på Starbucks hvor vi så en enorm bikkje, som når den sto på alle fire nådde meg opp til albuen. Store bikkjer gjør meg nervøs så vi tok med kaffien og drakk den på en benk ute.

Er veldig fornøyd med dagen, og jeg likte veldig godt Santa Monica. Vi var nede og så på stranda, og dette er definitivt en plass jeg vil tilbake til, på en varmere årstid for her er ganske kaldt her. Brr. Men kjøpte meg jakke i dag så jeg overlever
.

3 kommentarer:

Ida sa...

Ja. Det gjør deg veldig ovefladisk at du bruker penger;) Særlig siden du til vanslig bor i et land uten butikker.. Haha=)

Anonym sa...

har ikke vondt av litt luksus^^

Robin sa...

I know, Ida. Jeg burde kanskje la vær shoppingturen jeg og anna har planlagt i morra men.. ? Det blir shoppingtur nr 3 siden vi kom hit ;P
Men vi liker luksus, Jenny!!