25. oktober 2008

LA er varmt også


Fra dagboken 18 oktober:

Nå er jeg hjemme på Cuba igjen. (det føles ikke helt riktig å si det men men.) De siste par dagene var det utrolig varmt i LA. Det var bare den første dagen at jeg, frysepinnen som Anna kaller meg, synes det var kaldt. Så innvisteringen i vinterklærne kunne jeg kanskje utsatt litt.

Akkurat nå, i skrivende stund, er jeg litt panisk. Jeg kan ikke finne min lommebok, og har derfor satt med ned med Mac´en for kanskje å kunne samle tankene litt. Jeg har leita gjennom alle mine ting, og jeg har leita gjennom alle Annas ting. F*** så frustrerende.

De siste dagene i LA forspilte seg slik:
Mandag var jeg og Anna på Universal. Tirsdag var vi sammen med Siv hele dagen, og dro litt rundt forbi i LA. Onsdag var vi sammen med Cesar, og var blandt annet på Getty Museum. Torsdag var jeg og Anna på Burbank City Center og Ikea, der vi fikk handla inn en del mat som vi tok med oss til Cuba :)

Bildet er fra da jeg, Anna og Cesar var på stranda. De to "surfa" og jeg tok bilder!

3 kommentarer:

Ida sa...

Så fint bilde!
=)

Robin sa...

Takk :)
Jeg gikk litt crazy og tok 200 bilder bare paa stranda :P

Somewhere only I know sa...

Jeg skulle likt og sett Anna surfe :D Legg gjerne ut bilder av det og, om du har! Savner deg,Robin! Tenker på bursdagen min, da du var så full at vi måtte hjelpe deg opp trappa :D Hihi.